Artur Sasot i Josep Ramon Correal, exdirector de LA MAÑANA, representaran el Club Tennis Taula Borges en la competició del Campionat d’Espanya de Tenis Taula en la modalitat de Parkinson. El torneig comença a partir d’avui a Guadalajara.
El club borgenc prendrà part, doncs, en el I Campionat d’Espanya de Tenis Taula Parkinson que es disputarà fins demà, coincidint amb el Dia Mundial del Parkinson.
El CTT les Borges Blanques és un dels clubs pioners d’Espanya en la integració de persones afectades de Parkinson a l’esport del tenis taula mitjançant un acord de col·laboració amb l’Associació Parkinson de les Terres de Lleida.
Dos dels jugadors del CTT les Borges, Artur Sasot i Josep Ramon Correal, representaran el club, que ja té una quinzena de jugadors i jugadores amb Parkinson.
ESPORT PER A TOTHOM
El campionat és organitzat per la Reial Federació Espanyola de Tenis Taula dins del seu “compromís per fer del tenis taula un esport per a tothom”.
En aquest primer campionat en l’àmbit de tot l’Estat participaran més de 50 palistes de tot Espanya, entre els quals hi haurà Javier Pérez de Albéniz, subcampió mundial de l’especialitat.
La representació catalana també estarà integrada per participants del club Ganxets de Reus.
El CTT Borges té entre les seves prioritats d’actuació la difusió del tennis taula en tots els escenaris possibles.