Sessió: No iniciada

Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

Un lleidatà va ser clau en la gesta del PSG a Liverpool

El tècnic de porters Borja Álvarez va repassar “darrers detalls” de la tanda

@BorjaAlvarez13 El preparador lleidatà, amb el jersei fosc, al costat de ‘Gigio’

ARTICLES - ZONA 2

L’heroi del PSG a Anfield en la classificació del seu equip per als quarts de final de la Champions League va ser el porter, Gianluigi Donnarumma. Darrere de la seva extraordinària actuació en la tanda de penals decisiva, en la qual va aturar els llançaments de Darwin Núñez i Curtis Jones hi ha la mà del talent lleidatà, que s’estén fins al cos tècnic de Luis Enrique Martínez en la figura de Borja Álvarez Buedo, que és l’entrenador de porters de l’equip francès.

Quan una eliminatòria s’ha de resoldre des dels onze metres, el tècnic de porters cobra importància perquè és l’encarregat d’atresorar la informació dels llançadors rivals, després d’haver dut a terme les corresponents anàlisis. L’encreuament entre el PSG i el Liverpool estava resultant èpic i, just abans que arranquessin els penals, les càmeres es van fixar en com Borja Álvarez, de 33 anys i que va començar a la UE Lleida, acompanyava a Donnarumma cap al túnel de vestidors. El mateix Gigio va comentar en les entrevistes posteriors, ja amb la classificació a la butxaca després d’haver aturat dos de tres penals, que havia anat a parlar amb el preparador sobre “detalls sobre els llançaments”.

“Estem classificats! Som-hi, París”, penjava Álvarez en les xarxes socials, acompanyant el text amb una imatge d’eufòria de tot l’equip i una altra en la qual apareix amb Donnarumma. Borja va arribar al PSG en el 2023.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ARTICLES - ZONA 8

ARTICLES - ZONA 11

ARTICLES - ZONA 12