Sessió: No iniciada

Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

Un doblet de Jofre revifa el Mollerussa

Trenca la mala ratxa amb un gol en el descompte

Jorge Agustín / Celebració dels jugadors del Mollerussa

ARTICLES - ZONA 2

Final a la mala ratxa de quatre derrotes consecutives. Amb un segon gol en el descompte obra de Jofre Graells, quan el partit estava empatat a un gol, va permetre al davanter fer el seu doblet i el Mollerussa retrobar-se amb la victòria. El primer partit del 2025 en el Municipal, per tant, va tenir el millor final possible. El triomf arriba després de saber-se que el club ha fet front als pagaments que reclamava l’AFE i s’espera que l’estabilitat institucional, també regularitzant els pagaments de l’actual plantilla, amb l’entrada d’un nou grup inversor, aporti prou tranquil·litat d’aquí a final de temporada.

El Sabadell B és un equip amb el qual l’entitat de la capital del Pla d’Urgell havia empatat en la primera volta.

Jofre va necessitar només set minuts per robar una pilota a la defensa rival, plantar-se sol davant del porter i inaugurar el marcador.

El Sabadell B va aconseguir fer-se amb el domini de la pilota després del gol, mentre que els homes que entrena Moha, buscaven el perill en les transicions. Amb l’1-0 es va arribar al descans. La dinàmica es va capgirar encara més en la segona meitat. El conjunt visitant encadenava ocasions clares per empatar el partit, però no ho va aconseguir fins al minut 85.

Els locals no es van resignar i van augmentar la intensitat en el tram final de l’encontre, buscant aquest segon gol que els reportés els tres punts en joc, i van tenir premi en el descompte amb una excel·lent jugada personal de Jofre que va fer embogir el públic. El pròxim rival serà el Reus Reddis.  

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 11

ARTICLES - ZONA 12