Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

Montero proposa primàries obertes per a tota l’esquerra

FOTO_ Jordi Borràs (ACN) L’eurodiputada i número dos de Podem, Irene Montero

ARTICLES - ZONA 2

La número dos de Podem, Irene Montero, va oficialitzar ahir la seva voluntat de liderar a les pròximes eleccions generals una candidatura d’esquerres, però va anunciar que serà després que la formació celebri unes primàries “obertes a tothom” que es vulgui presentar. “Vull ser la vostra candidata, però no ho vull ser de qualsevol manera; vull ser la vostra candidata amb unes primàries obertes a tothom, en què tot l’equip pugui ser elegit”, va afirmar.
Sumar va assegurar ahir que ells “fa mesos” que construeixen “un espai comú” per unir els partits d’esquerra, com a resposta a l’oferta de Montero, i que aquest procés anirà “pas a pas”.
El coordinador federal d’IU, Antonio Maíllo, va defensar ahir que la necessitat de garantir una “gran coalició” d’esquerres supera en importància al nom del candidat.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ARTICLES - ZONA 8

ARTICLES - ZONA 9

ARTICLES - ZONA 10

ARTICLES - ZONA 11

LLEIDA

ARTICLES - ZONA 9 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 10 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 12