Sessió: No iniciada

Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

Márquez és “optimista” si bé les condicions poden decidir

‘El tro de Cervera’ tornarà a competir amb el seu germà Àlex per una victòria i pel lideratge de la classificació general en el Gran Premi de França

EFE / Àlex i Marc Márquez

ARTICLES - ZONA 2

El pilot de Cervera Marc Márquez (Ducati Desmosedici GP25) diu sentir-se “optimista” a l’hora d’afrontar aquest cap de setmana el Gran Premi de França de MotoGP, si bé recorda que “les condicions atmosfèriques a França poden ser un factor decisiu per a la cursa”.

“Estic content de tornar al treball i a Le Mans sabem que ha estat una pista especialment favorable per a Ducati en les últimes temporades i, l’any passat, vaig aconseguir un podi aquí”, va explicar Marc Márquez, segon en la classificació del mundial, a un punt del líder, el seu germà Àlex Márquez.

“A Jerez treballem molt durant la jornada de test, no sé exactament què portarem aquí, però soc optimista, perquè aquell va ser un bon cap de setmana, una llàstima la caiguda del diumenge”, va lamentar Marc Márquez en la nota de premsa del seu equip. El seu company d’equip, l’italià Francesco ‘Pecco’ Bagnaia, tercer en la taula de punts del campionat, va reconèixer que “malgrat les condicions atmosfèriques”, Le Mans és una pista que sempre li ha agradat i que “s’adapta bé a la Ducati”.

Els germans Márquez, Àlex, vigent líder del mundial de MotoGP i Marc, segon a un punt, amb l’italià Bagnaia tercer, arriben al Gran Premi de França, que es disputa en un sempre ‘abarrotat’ circuit de Le Mans amb alguna cosa de ‘Yin’ i molt més ‘Yang’ respecte a les possibilitats.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 11

ARTICLES - ZONA 12