Sessió: No iniciada

Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

Madrid i Barça es juguen el primer títol de l’any a l’Aràbia

Ancelotti i Flick estrenyen les seves mans en la tradicional foto amb el trofeu del torneig (Foto EFE)

ARTICLES - ZONA 2

Reial Madrid i Barcelona pugnaran aquest diumenge per conquistar la Supercopa d’Espanya amb l’al·licient que, a més de ser el primer títol de l’any, posarà sobre el tapet de l’estadi King Abdullah a una constel·lació d’estrelles de tots dos bàndols amb una predicció incerta sobre el desenllaç d’acord amb com arriben tots dos a la final.

El Madrid arriba amb el dipòsit de confiança recarregat després d’estrenar l’any líders en LaLiga i de veure com els seus galàctics estan en un òptim estat de forma i amb més encert, en sumar l’equip 26 gols en els últims vuit partits.

En particular Bellingham, amb nou gols en deu partits, i Mbappé, de qui Ancelotti certifica que ha començat a ser el veritable Kylian després d’un començament de temporada vacil·lant. També es presenta entonat Vinícius Júnior, encara que amb la pressió de nou sobre el seu comportament després de l’expulsió a València i els dos partits de càstig que complirà en lliga, així com l’esdevingut amb Pablo Maffeo en la semifinal davant el Mallorca.

Amb Bellingham, Valverde i Tchouameni recuperats, Ancelotti només té el dubte de si tornar a donar la maneta de l’equip al francès Camavinga o al croat Modric, recuperat del seu procés víric.

En el seu repte majúscul d’aconseguir set títols en la temporada, el Madrid afronta el seu tercer esglaó després de col·leccionar la Supercopa d’Europa i la Copa Intercontinental, encara que té el mal record del 0-4 que li va endossar l’equip culer en lliga.

Al seu torn, Flick té l’objectiu imperant de resoldre la sequera de títols del Barça que es remunta a la lliga de 2023, i buscar el component psicològic que se li atribueix a la Supercopa, que la plantilla blaugrana coincideix que insuflaria una xutada de moral per a la resta de la temporada.

El Barça té operatives a les seves peces principals, entre ells, Olmo, que podria ser la gran novetat de l’onze en la mitjapunta a costa de Gavi, si bé Flick ha alimentat el dubte en elogiar el rendiment de l’autor del primer gol davant l’Athletic.

L’altre interrogant és si Szczesny tornarà a ocupar la porteria en detriment d’Iñaki Peña, castigat en la semifinal per arribar tard a una sessió de preparació.

Els assetjaments i queixes de jugadors aviven el debat sobre l’Aràbia Saudita

Les denúncies d’assetjament a parelles de futbolistes del Mallorca per part d’aficionats saudites i les queixes d’alguns futbolistes i clubs perquè la Supercopa se celebri a molts quilòmetres d’Espanya han revivat el debat sobre la conveniència que aquesta competició mantingui o no la seva seu al país del Golf Pèrsic.

L’incident difós després de la semifinal contra el Madrid per les parelles d’alguns futbolistes del Mallorca, que van parlar d’assetjament, tocaments, fotos de prop i sensació de por per la conducta de seguidors àrabs, han obert un front que no s’havia donat en altres edicions.

“Vull a Araújo al meu equip, és un dels millors defenses”

Diego Simeone, entrenador de l’Atlètic de Madrid, va opinar que “acabarà en res” la possible inclusió d’una targeta blava en els partits per a expulsar deu minuts als jugadors que cometin faltes tàctiques o protestin les decisions de l’àrbitre, tal com prepara la International Football Association Board.

“No em desgastaré pensant en aquesta situació perquè acabarà en res”, va valorar.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ESPORTS

ARTICLES - ZONA 4 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 8

ARTICLES - ZONA 11

ARTICLES - ZONA 12