Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

Lleida suma 17 víctimes mortals a la carretera, set menys que l’any passat

Les Garrigues, amb quatre, i l’Alt Urgell, amb tres, són les comarques amb més sinistralitat

Imatge d'arxiu d'ambulàncies del SEM / FOTO: L.M.

ARTICLES - ZONA 2

El Servei Català de Trànsit va informar ahir que, segons dades provisionals, fins al 31 d’octubre, 17 persones han mort a les carreteres lleidatanes, una xifra que suposa una davallada pel que fa al mateix període de l’any passat, quan 24 persones van perdre la vida.

Aquesta reducció de sinistres mortals al territori es tradueix en un 29% menys. Les Garrigues és la comarca que més morts ha sumat fins al dia d’avui, amb quatre víctimes, seguida per l’Alt Urgell, amb tres.

El darrer accident mortal a les carreteres de la demarcació de Lleida va ser el passat 20 d’octubre a la C–462, a Sant Llorenç de Morunys, on un motorista alemany de 68 va patir una caiguda i va morir posteriorment a l’Hospital Parc Taulí de Sabadell. El decés de l’home va ser el tercer que es va registrar el mes d’octubre.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ESPORTS

ARTICLES - ZONA 4 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 8

ARTICLES - ZONA 11

LLEIDA

ARTICLES - ZONA 9 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 10 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 12