L’Atlètic Lleida va acomiadar l’any amb una gran actuació davant el Manresa, superant-los per un contundent 3-0.
Els lleidatans van començar amb força i van anotar dos gols en una primera part impecable, gràcies a Moró i Wilber. A la represa, amb un domini sòlid i
una defensa contundent, van certificar la victòria amb un tercer gol de Villote en els minuts finals. L’equip acumula un mes i mig sense perdre i demostra la seva ambició per fer-se fort a casa i lluitar a la part alta de la classificació.
L’Atlètic Lleida va iniciar el partit amb arribades consecutives i ben posicionat en defensa per aturar les accions perilloses dels manresans a les esquenes de la línia avançada dels de Gabri García. Uns primers minuts molt prometedors de l’Atlètic en aquest últim partit de l’any.
Amb aquest bon començament, va arribar el primer gol del partit, obra de Moró. La pressió a la primera línia va donar fruits quan va interceptar una mala passada rival, i Moró, amb la punta de la bota, va col·locar la pilota a la part alta de la xarxa. L’Atlètic, molt concentrat i amb les idees clares, afrontava amb caràcter aquest duel important. El partit va arribar al descans amb un Atlètic dominador.
A la segona part, marcada per un fort vent, els dos equips van intentar trobar el domini de la pilota. L’Atlètic, amb una defensa contundent, va frustrar les accions compulsives dels manresans. El tercer i darrer gol de l’encontre va arribar en el minut 90, obra de Villote.