L’Atlètic Lleida, amb seguretat i determinació, va superar l’Europa B en un duel intens condicionat pel vent que va bufar.
Els de Gabri Garcia van presentar un esquema amb cinc defenses i van destacar per la pressió alta, la solidesa defensiva i l’efectivitat ofensiva, amb Wilber com a protagonista amb un doblet i Sule sentenciant amb un gran gol. El triomf consolida el bon moment de l’equip, que ha sabut resistir i aprofitar les seves opcions davant un rival combatiu.
Els de Gabri Garcia van començar el partit amb seguretat i determinació, disposats a trencar la forta
exigència que suposa jugar fora de casa contra rivals sòlids. En un duel condicionat pel vent, es preveia complicat mantenir el control de la pilota jugada, i on els petits detalls serien claus per decidir el resultat final.
L’Atlètic va presentar un nou esquema amb una línia de cinc defenses i dos carrilers a les bandes, buscant l’equilibri entre la velocitat de Sule i la intensitat de Samsó. A més, va destacar el debut de Cucu com a titular, jugant com a migcampista més ofensiu i aprofitant les segones arribades, així com cercant passades filtrades per darrere del punta. Després de molts minuts amb l’Atlètic Lleida còmode, el tram final es va convertir en un desafiament, però es van sumar els 3 punts.
Gabri: “Ens feia falta un resultat així
a casa”
L’entrenador de l’Atlètic Lleida, Gabri Garcia, va valorar al final del partit que “era un partit difícil contra un equip que encara no havia perdut a fora de casa. A part d’això, és un conjunt molt dinàmic. Crec que hem sabut jugar amb les circumstàncies del vent. Hem fet un partit intel·ligent i seriós més que brillant. Amb el primer gol se’ns posa de cara”. El tècnic del conjunt lleidatà va afegir que “no hem patit grans ocasions de gol. Marxo satisfet pels tres punts que assolim a casa, que és una cosa que ens estava faltant”. Gabri va acabar dient que “estem en el camí. Necessitem aquesta regularitat. Aquest resultat ens ha de pujar la confiança”.