Sessió: No iniciada

Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

Lamine: “La por la vaig deixar fa temps al parc de Mataró”

L’extrem blaugrana de disset anys afronta l’espera de la visita de l’Inter amb papallones a l’estómac, però sense cap temor del conjunt italià

A. G. (EFE) El blaugrana Lamine Yamal (d) durant l’entrenament blaugrana

ARTICLES - ZONA 2

El dia abans de la seva primera semifinal de Champions, Lamine Yamal el viu com un dimarts normal. L’extrem blaugrana de 17 anys afronta l’espera de la visita de l’Inter com un partit més, “amb papallones a l’estómac, això és bo”, però sense cap temor. “La por? La vaig deixar al parc de Mataró”, va deixar anar en la roda de premsa prèvia amb una expressió plena de picaresca i seguretat.

El de Rocafonda el de Rocafonda reconeix que si desafia els rivals a les xarxes socials és perquè, de moment, no el poden rebatre: “Mentre guanyi no em poden dir res, quan em guanyin, sí.”

El seu entrenador, Hansi Flick, va corroborar que “Szczesny jugarà a la Champions. Potser farem algun canvi a la Lliga, però això ja ho veurem”.

Després de la victòria de prestigi davant el Real Madrid en la final copera, el Barcelona afronta un nou pas en la seva carrera cap a un altre títol amb l’escull de l’Inter de Milà, en un duel entre el millor atac i la millor defensa d’Europa amb algun compte pendent. L’Inter arriba en mala dinàmica. Inzaghi va dir que “l’ambició ha d’estar al màxim”. El possible equip blaugrana serà el format per: Szczesny; Kounde, Cubarsí, Íñigo Martínez o Araujo, Gerard Martín; Frenkie de Jong, Pedri; Lamine Yamal, Olmo o Gavi, Raphinha; i Ferran Torres.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ARTICLES - ZONA 8

ARTICLES - ZONA 11

LLEIDA

ARTICLES - ZONA 9 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 10 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 12