Sessió: No iniciada

Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

Isidre Esteve activa el mode precaució en no tenir rodes

Eduard Pons aconsegueix el Top 10 de la categoria Challenger en una etapa que guanya el sud-africà Saood Variawa en cotxes

Mediagé / Isidre Esteve i Txema Villalobos, pilotant

ARTICLES - ZONA 2

El pilot d’Oliana Isidre Esteve va recórrer a la seva experiència per a completar la tercera especial del Dakar 2025, disputada entre Bisha i Al Henakiyah, de 327 quilòmetres cronometrats.

Una doble punxada inicial va comprometre la jornada del Repsol Toyota Ral·li Team, ja que, sense més rodes de recanvi, una altra punxada hauria deixat el Toyota Hilux T1+ número 229 encallat en la pista. Llavors, el pilot ilerdenc i el seu copilot Txema Villalobos van decidir baixar el ritme per a assegurar una etapa que, per a ells, va discórrer en mode precaució. Així i tot, l’equip secundat per Repsol, MGS Segurs i TOYOTA GAZOO Racing Spain va recuperar algunes posicions en la general, on ara ocupa la 70a posició absoluta (39a de la categoria Ultimate).

“En els primers 100 quilòmetres de l’especial, hi havia pedres pertot arreu. En el quilòmetre 30, hem enxampat una i hem punxat dues rodes de cop. Amb gairebé 300 quilòmetres encara per davant, no ens podíem permetre una altra burxada de cap de les maneres. No ens n’ha quedat una altra que baixar molt el ritme, així que només hem corregut on es podia córrer. Així i tot, encara hem tingut un parell d’esglais amb les pedres. Pensàvem que havíem tornat a punxar, però no. Corríem una mica inquiets, perquè si punxàvem una altra roda ens quedàvem tirats en la pista”, va relatar el pilot d’Oliana.

Per la seva banda, el pilot lleidatà Eduard Pons, al costat de Jaume Betriu, va signar una novena plaça en la tercera etapa que li va servir per a pujar fins a la desena posició de la general de la seva classe. Malgrat una punxada en els primers compassos de l’especial, el Pons Rallysport va mantenir un molt bon ritme amb el Taurus T3 Max de l’estructura Nasser Racing. “Hi ha un nivell en Challenger impressionant enguany. La gent està corrent moltíssim i està sent un Dakar duríssim”, va valorar Pons. El sud-africà Saood Variawa, amb un Toyota Gazoo, es va imposar en cotxes (327 quilòmetres). Henk Lategan manté el lideratge.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ARTICLES - ZONA 8

ARTICLES - ZONA 11

ARTICLES - ZONA 12