El tècnic alemany Hansi Flick (Heidelberg, 1965) ha renovat i millorat el contracte amb el Barcelona fins a juny de 2027.
En la seva estrena com a entrenador blaugrana, el quadre català ha aconseguit el triplet nacional: Lliga, Copa del Rei i Supercopa d’Espanya; i va aconseguir les semifinals de la Lliga de Campions.
“Estic molt content, donarem el millor de nosaltres”, va destacar el tècnic després de la seva renovació. Flick, que tenia contracte fins a juny de 2026, va signar ahir en les oficines del club en un acte amb el president del F.C. Barcelona, Joan Laporta; el vicepresident primer, Rafa Yuste; i el director esportiu, Anderson Luis de Souza ‘Deco’, entre altres. El club també va renovar ahir la defensa Irene Paredes fins a l’any 2027.