El CP Vila-sana Cooperativa d’Ivars afronta avui els quarts de final de la Copa de la Reina contra el HC Coruña a Vilafranca del Penedès a les 20:30 hores.
La Copa de la Reina Iberdrola arrencarà avui amb el partit inaugural que enfrontarà als dos últims campions de la competició; Telecable HC – Martinelia Manlleu (18:00h). Demà es disputaran els partits restants de quarts de final. El CP Fraga i el CP Voltregà i el Palau i el Mataró. Les semifinals es disputaran el dissabte a les 17:00h i a les 19:15h, i la final tindrà lloc el diumenge a les 12.00h.
En clau Vila-sana, les lleidatanes venen d’empatar a casa contra un rival directe a l’OK Lliga Iberdrola. Els gols de Victòria Porta i de Laura Barcons no van ser suficients per aconseguir els tres punts davant el Fraga.
Avui, en una nova competició, les de Lluís Rodero volen superar a les gallegues, tot i això, Maria Porta assegurava que no serà un partit fàcil: “És un rival molt complicat. Fa dos anys ho vam comprovar a la Copa quan ens van eliminar”. La capitana destacava la figura de la portera rival i el bloc defensiu i els seus contraatacs, els quals va dir que hauran d’estar “molt concentrades”.
Les ganes d’aixecar un títol és uns dels objectius de l’equip de la localitat del Pla d’Urgell, així ho explicava Maria Porta: “Estem vives a les tres competicions i volem aixecar algun títol, tant de bo siguin els tres”. La jugadora del Vila-sana és un clar exemple d’aquesta ambició i entrega per l’equip, ja que arrossegant molèsties de la seva lesió al gluti, forçarà per ajudar a les seves companyes dins de la pista. Aquesta setmana s’ha provat amb els patins i la intenció és jugar.