Sessió: No iniciada

Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

El Pepe Marín Rock es ‘reactiva’ 30 anys després del seu ‘adéu’

Un personatge entranyable que estava enamorat de Pardinyes i va ser gran amant del rock i del flamenc

FOTO_ Tony Alcàntara Pepe Marín Barreras, tal qual

ARTICLES - ZONA 2

El concurs musical Pepe Marín Rock es ‘reactiva’ l’any entrant tot coincidint amb el 30è aniversari de l’‘adéu’ del personatge aferrissat.

Pepe Marín Barreras (19 de juliol de 1959 – 14 de març de 1995) va ser un personatge entranyable que estava enamorat de Pardinyes on concentrava els seus molts amics i gaudia al màxim amb l’arribada de les festes del barri.

Aquest fotògraf professional va treballar a tots els mitjans escrits de Lleida, inclòs l’etapa comarcal d’‘El Periódico de Catalunya’, si bé on més va destacar va ser a LA MAÑANA.

Sempre es va declarar un gran amant del rock i el flamenc, a més de fer els primers passos com a àrbitre de bàsquet. El 14 de març del 1995, amb només 36 ‘takos’ va marxar al ‘Gran Hotel’ si bé el seu record perdura amb esdeveniments dedicats a la seva memòria com el concurs musical i festival Pepe Marín Rock.

Després de cinc anys de silenci, el concurs musical es torna a convocar el 2025 si bé l’any passat es va celebrar el 20è aniversari amb un festival a les festes majors de Pardinyes en què van participar quatre grups lleidatans: Luigi & Komboloko, Eligius 432, El Último Escuadrón i Ratpenades.

El certamen està obert als projectes de Ponent que hauran de presentar un CD amb tres temes propis com a mínim.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)