El Lleida Llista Blava afronta avui al vespre un dels desplaçaments més complicats de la temporada. Visita, a les 21 hores, la pista d’un Reus Deportiu que no ha cedit cap punt al Pavelló d’Esports de Reus entre OK Lliga i Lliga de Campions.
El cert és, però, que els llistats hi arriben amb un moment de forma espectacular. Actualment sumen 9 jornades sense perdre: 7 en lliga i 2 a la Europe Cup. Aquest serà l’últim partit de l’any. Els d’Edu Amat volen tancar aquest 2024 amb aquestes bones sensacions que, a més si es guanya, se certificaria l’accés a la Copa del Rei després de dues edicions sense estar-hi presents. En cas d’empat o derrota també es podria certificar l’entrada en aquesta competició, depenent de la resta de resultats. Si Calafell i Barça guanyen, s’aconseguiria l’accés matemàtic a aquesta competició que per tercer any consecutiu es disputarà al pavelló Joan Ortoll de Calafell dels dies 6 al 9 de març de 2025.
Ara mateix, el Reus Deportiu és tercer a la general perquè el Deportivo Liceo jugava el cap de setmana en no tenir ell ni el seu rival, el Vilafranca, compromisos europeus. Els gallecs s’enduien la victòria a la pista dels penedesencs per 1-4, cosa que els ha permès avançar a la general al Reus Deportiu. Només amb la victòria davant el Pons Lleida, el Reus aconseguiria recuperar la 2a posició a la classificació de l’OK Lliga.
L’entrenador de l’equip, Edu Amat, va dir en la prèvia del partit que “serà un partit complicat, però hi ha poques situacions millors per anar a Reus, amb la dinàmica de partits sense perdre que portem i la confiança que tenim de cara a porteria”