El Lleida.net Alpicat tenia ahir l’obligació de guanyar a Igualada després que el Voltregà guanyés el Reus, i la lluita per sortir de les posicions de play out estigués més viva que mai. Tot i els esforços dels alpicatins, els homes de Jordi ‘Sito’ Expósito no van poder amb un Igualada que va ser superior i que es va imposar per 5-2.
La primera meitat va ser la més igualada, i els lleidatans podrien haver marxat inclús per davant al marcador a la mitja part. No obstant això, no va ser així, al minut 5 Cañadillas feia l’1-0, i just un minut després Iago Vázquez retornava la igualtat a l’electrònic. Així van finalitzar els primers 25 minuts.
La segona meitat no podia començar pitjor per l’Alpicat, amb només 8 segons jugats, Marc Rouzé marcava amb un xut llunyà que sorprenia Xavi Bosch. Uns minuts més tard, de nou Rouzé va rebre una passada davant de Bosch i va fer el 3-1.
A l’equador de la segona part va arribar el segon gol dels alpicatins, de la mà de Mats Zilken, però l’alegria va durar trenta segons (Cañadillas, 4-2). I en l’últim minut va tancar la golejada Roger Bars.