El Cadí la Seu va sumar una important victòria que li permet agafar aire en la classificació davant un Oses Construcción que en cap moment va poder superar al conjunt de l’Alt Urgell.
El Cadí va protagonitzar un inici de partit gairebé impecable. Intens en defensa, també tancava el rebot defensiu i atacava bé l’ofensiu per tenir segones i terceres opcions de tir. A més, Ridard feia el primer triple per capgirar el marcador inicial de 0-3 i donar pas a un parcial de 18-5 que va permetre tancar el primer període amb una clara diferència en el marcador (22-8).
Amb el començament del segon acte va arribar la reacció de les visitants. La defensa en zona plantejada per l’Oses neutralitzava a les locals i a més els permetia controlar millor el rebot. En atac, el percentatges de tir també pujaven i dos triples lideraven un parcial de 2-12 que provocava el temps mort del Cadí (24-20).
El pas per la banqueta va servir perquè el conjunt lleidatà agafés aire i trobés la manera de superar la defensa visitant per encadenar un parcial de 6-0 que deixava el 30-20 amb el qual s’arribava al descans.
El tercer quart arrencava amb un triple de Raventós, però les visitants sumaven un parcial de 2-14 que igualava el xoc (37-34). Va ser aleshores quan les locals van trobar la manera de superar la defensa visitant per tornar a obrir escletxa fins al 47-34.
L’inici del darrer període va ser igualat fins que dos triples gairebé consecutius de Ridard disparaven el Cadí en el marcador donant pas al 67-51 final.