El calendari de competicions d’enguany al Parc Olímpic del Segre continua aquest cap de setmana. Tot just dues setmanes després d’acollir la Copa Internacional Pirineus, la Seu d’Urgell serà escenari de la segona prova de la Copa d’Espanya 2025 de canoa eslàlom i caiac cros.
Tant dissabte com diumenge els descensos es duran a terme entre les 9 del matí i les 4 de la tarda. A més a més, aquesta cita comptarà com a selectiu de l’equip estatal, que dirigeix l’urgellenc Guille Díez-Canedo, de cara a escollir els palistes que participaran en les cites internacionals d’enguany, com per exemple la Copa del Món ICF (que s’estrenarà a la Seu entre el 4 i el 8 de juny), els Mundials Júnior i U23 -que es disputaran del 7 a l’11 de juliol ben a prop de Catalunya, a Foix- i, per culminar la temporada, els Campionats del Món absoluts, que tindran lloc a Penrith (Austràlia). La jornada de diumenge serà de caiac cros
El programa d’aquest cap de setmana començarà ja aquest divendres amb els entrenaments lliures al llarg del migdia (13.00-16.30 h) i la demostració del recorregut (18.30 h). La competició, però, començarà dissabte, quan es farà tota la modalitat d’eslàlom. Entre les 9 del matí i la una del migdia, hi haurà la mànega classificatòria per a totes les categories. Més tard (14.15 h) hi haurà les finals d’eslàlom, que s’acabaran poc abans de les 4 de la tarda. Tot seguit (16.30 h) es farà el lliurament de premis, i durant la tarda (17.15-18.45 h) els palistes podran fer els entrenaments lliures per al dia següent.