Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

Baló d’oxigen per al Mollerussa

L’equip de la capital del Pla d’Urgell encadena el quart partit sense perdre i assoleix els 20 punts, catorzè en la classificació

cfjmollerussa.oficial El jugador Aleix Ruiz debutava al Municipal i va veure porteria amb el segon gol que donava la tranquil·litat final

ARTICLES - ZONA 2

El Mollerussa agafa aire. La victòria d’ahir de l’equip de la capital del Pla d’Urgell va significar un baló d’oxigen per a un conjunt que es manté fora del descens.

En un partit amb pujades i baixades, el primer temps va acabar sense gols, malgrat el que va ser anul·lat a Chema Moreno per falta en atac al defensor del Mollerussa Pariente. El segon acte va tindre més ritme, i va ser en el tram final d’aquest segon temps quan Lamin superava la porteria dels osonencs per fer pujar el primer gol del partit al marcador.

Malgrat la incertesa en l’electrònic, els homes que dirigeix Manel Cazorla, que van sumar el seu quart partit consecutiu sense perdre, van controlar bé totes les situacions per evitar que el Vic, que s’enfonsa en el descens, entrés en el partit. Ja en el temps afegit va arribar el gol definitiu, que va marcar Aleix Ruiz. Els mollerussencs tenen 20 punts i són catorzens.

 

Cazorla: “Hem tingut ocasions clares”

L’entrenador del Mollerussa, Manel Cazorla, va valorar al final del partit que “hem començat molt bé i hem tingut ocasions clares. No les hem fet i ells han equilibrat l’encontre. La segona part ha començat amb la mateixa dinàmica, però estàvem més junts i a ells els costava. Quan et poses per davant en el marcador, ajuda”.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ARTICLES - ZONA 8