Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

Oriol Paulí i Júlia Soler són els nous ambaixadors del Bàsquet Català

El Hiopos disposa de prop de 600 entrades per rebre al Madrid aquet dissabte

FOTO_ FCBQ L’exjugadora del Cadí i l’aler del Hiopos, durant la 62a edició del Trofeu Molinet de minibàsquet

ARTICLES - ZONA 2

La Federació Catalana de Basquetbol (FCBQ) ha tancat un acord amb Júlia Soler i Oriol Paulí mitjançant el qual es converteixen en la nova ambaixadora i en el nou ambaixador del Bàsquet Català. Fruit d’aquest acord, l’escorta del Joventut Badalona de la Lliga Femenina Endesa i exjugadora del Cadí la Seu i l’aler del Hiopos Lleida de la Lliga Endesa, participaran en diferents esdeveniments i activitats vinculades amb la Federació Catalana de Basquetbol durant la present temporada.

A més, Soler i Paulí intentaran trasmetre als més petits i a les més petites del Bàsquet Català que l’esport no només augmenta el benestar físic, emocional i social de qui el practica, sinó que també és una eina molt efectiva en l’educació en valors a totes les edats; i que a través de la pràctica esportiva i del bàsquet en concret, es fomenten valors i habilitats de manera sana i divertida com el treball en equip, el compromís, la companyonia, l’esforç, la constància o la capacitat de superació entre d’altres.

En el cas de Júlia Soler, l’escorta de Banyoles agafa el relleu com a ambaixadora del Bàsquet Català de Sílvia Domínguez, mentre que l’aler de Girona, Oriol Paulí, substitueix a Pau Ribas com a ambaixador del Bàsquet Català.

El president de la Federació, Ferran Aril, ha aprofitat per remarcar la tasca realitzada per Domínguez i Ribas, assenyalant “un profund agraïment per la seva estreta col·laboració en totes les activitats en què han participat així com la seva predisposició durant tot el temps com ambaixadors del Bàsquet Català”.

El Hiopos disposa de prop de 600 entrades per rebre al Madrid aquet dissabte

El Hiopos Lleida encara té a la venda prop de 600 entrades pel partit que aquest dissabte l’enfrontarà al Reial Madrid al pavelló Barris Nord (19.00 hores). El ritme ha anat augmentant a mesura que s’apropa el partit, que és de pagament pels abonats, però de moment encara no s’ha garantit penjar el cartell de “no hi ha entrades”, tot i que el rival és segurament un dels més atractius de la temporada. L’any passat, el Barris Nord va registrar la millor entrada de la lliga el dia que es va enfrontar l’equip madridista.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ARTICLES - ZONA 8