Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

Xavi: “L’objectiu és portar gent, però la situació és difícil”

El tècnic blaugrana va explicar que la incorporació de Vitor Roque no estava planificada perquè vingués al desembre i que està en formació

EFE Xavi Hernández a l’àrea tècnica durant el partit contra la Reial Societat

ARTICLES - ZONA 2

Xavi Hernández va començar la roda de premsa lloant el nivell de l’Almeria, tot i el descens de l’equip andalús, i ha defensat el fitxatge de Vitor Roque: “No era l’opció que vingués al desembre. La idea era que es quedés allà, que es formés, però es van lesionar Gavi i Balde i van deixar lloc. És un jugador jove, que s’està formant. A partir d’aquí hi ha altres jugadors i jo entenc que estan més ben preparats”.
El tècnic blaugrana va insistir que de cara a la pròxima temporada, la intenció de l’equip és fer força canvis a la plantilla: “L’objectiu és incorporar gent i millorar. Les coses que no s’han fet bé s’han de canviar. Cal veure com està la situació econòmica i de fair play, però ara no podem avançar res”. En aquest sentit, Xavi va reflexionar sobre l’economia del club: “L’aficionat barcelonista ha d’entendre que la situació és complicada. És diferent de fa 25 anys, quan l’entrenador venia i deia ‘aquest, aquest i aquell’. Tot i això, mirarem de crear condicions per competir”.
Sobre el partit contra l’Almeria, va anunciar que hi hauria rotacions.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ARTICLES - ZONA 8

ARTICLES - ZONA 11

LLEIDA

ARTICLES - ZONA 9 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 10 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 12