Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

Topada entre una bici i una cadira de rodes a la plaça Cervantes

L’home va caure a terra a causa de l’impacte i va ser trasllat ferit lleu a l’Hospital Arnau

ARTICLES - ZONA 2

Una persona que circulava amb cadira de rodes va resultar ferida lleu en un accident que es va produir ahir a la plaça Cervantes. Els serveis d’emergència van rebre l’avís a tres quarts d’onze del matí i al lloc dels fets s’hi van desplaçar agents de la Guàrdia Urbana i tècnics sanitaris del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM).

Segons van informar fonts municipals, es va produir un accident que va provocar danys materials de poca consideració i contusions lleus a la persona de la cadira de rodes (assistida per motor).

Les mateixes fonts van apuntar que una bicicleta va encalçar la cadira de rodes, quan aquesta estava maniobrant per esquivar la vorera, ocupant el carril bici. Els dos vehicles van impactar i la persona ocupant de la cadira va caure a terra. Després d’una primera atenció sanitària ‘in situ, aquesta persona va ser traslladada en ambulància a l’Hospital Arnau de Vilanova.

A més, hi va haver una col·lisió entre un turisme i una motocicleta al punt quilomètric 462 de l’autovia A-2.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ESPORTS

ARTICLES - ZONA 4 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 8