Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

S’esperen 150 participants en la 1a Night Trail Bocafoscant

La cursa se celebrarà el 31 d’agost a Guingueta d’Àneu, en una distància única d’11,111 km i es farà la taula rodona ‘Dones i esport de muntanya’

Diputació de Lleida / Acte de presentació de la 1a Night Trail Bocafoscant

ARTICLES - ZONA 2

Ahir es va presentar la primera edició de la Night Trail Bocafoscant, que se celebrarà amb sortida i arribada a la Guingueta d’Àneu el 31 d’agost en una distància d’11,111 km, amb la previsió d’inscriure uns 150 participants.
La sortida de la cursa està prevista a les 20.00 hores, des de la zona del darrere de l’Hotel Cases, i el tancament es farà a mitjanit. El recorregut és de dificultat mitjana, és a dir, que qualsevol persona que vulgui iniciar-se al món del trail running ho pot fer a través d’aquesta cursa. Al ser nocturna és necessari un frontal. L’organització comptarà amb una trentena de voluntaris.
La presidenta de l’Associació Esportiva Esport Femení Lleida, Carme Cabanillas, ha afegit que es tracta de visibilitzar la dona en el món de l’esport: “Al Pirineu tenim esportistes i professionals de l’activitat esportiva que necessiten un altaveu per donar-se a conèixer, i aquesta és una bona oportunitat per fer un treball de camp”.
La taula rodona ‘Dones i esport de muntanya’, que tindrà lloc el mateix dia 31 d’agost, a les dependències de l’Ajuntament de la Guingueta d’Àneu, a les 17.00 hores, amb la participació de Claudia Llesuy, Alba Juanes, Núria Codina i Anna Figuera.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ARTICLES - ZONA 8