Sessió: No iniciada

Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

S’escapa la primera victòria

El Hiopos cau a la pròrroga en un final ajustat amb La Penya

Hiopos Lleida / Kenny Hasbrouck va gaudir d'un triple per empatar que no va entrar

ARTICLES - ZONA 2

 El Hiopos Lleida va mostrar una versió millorada respecte al partit contra el Gran Canària i va estar a prop de derrotar el Joventut, però va caure en la pròrroga després d’un encontre igualat a Olot.
El cinc inicial presentat per Gerard Encuentra va ser el format per Walden, Kenny, Bropleh, Oriola i Bozic. Per la seva banda, el Joventut, que va jugar sense Tomic, formava amb un equip totalment nou, amb Hanga i Pustovyi com a puntes de llança, acompanyant a Dotson, Robertson i Gates. El Hiopos va arrencar ben endollat el partit i fruit d’això, i després d’una gran jugada culminada amb un triple d’Oriola, agafava avantatge (10-6). Encara es va ampliar el lideratge amb un teva-meva entre Bozic i Paulí que es va convertir en el 12-6 favorable als lleidatans. La rotació lleidatana també va funcionar amb l’entrada de Rafa Villar i el resultat va ser que el Hiopos va signar el millor quart de la pretemporada, que va acabar 24-13.
La sortida del segon parcial va ser favorable als verd-i-negres, que van escurçar distàncies fins el 24-19, fent que el Hiopos demanés un temps mort. Oriola va ser el primer en anotar, des de la mitja distància, per trencar la sequera lleidatana (26-19). La Penya va apretar de valent, dificultant cada cop més l’atac lleidatà, però ni disposar d’una falta antiesportiva a favor els va permetre capgirar el marcador abans del descans (36-34). Pierre Oriola va ser dels més destacats, amb 9 punts, 3 rebots i 12 de valoració.
La segona meitat va ser diferent de la primera en el sentit que els dos equips es van buidar més en defensa i es va veure un bàsquet menys fluid. La Penya va sorprendre amb una jugada de pissarra d’entrada al quart i va empatar el marcador (36-36). A partir d’aquí el Joventut, va intentar posar-se per davant, però el Hiopos ho va impedir gràcies a un encertat Bropleh, que va anotar dos triples consecutius, que posaven el 48-40 en el marcador. El jove Mauri, que va disputar bons minuts, l’empenta d’Oriola i l’espurna de Rafa Villar mantenia el Hiopos Lleida per davant en el marcador al final del tercer parcial (59-47).
El Joventut, que entrena Dani Mir, tenia deu minuts al davant per tractar de remuntar, mentre que els homes de Gerard Encuentra volien signar el primer triomf de la preparació i del retorn a l’ACB.
El jugador de la Penya Guillem Vives va capgirar el marcador per als verd-i-negres quan faltaven quatre minuts per al final (62-63). El duel es va encaminar a un final ajustat. Bozic sostenia el Hiopos amb un dos més un (64-63), però Pustovyi feia molt mal a la pintura. Un triple de Hasbrouck va emergir (72-71). Amb 74-72, un tir llunyà de Robertson donat de 2 va empatar enviant el partit a la pròrroga.
En l’afegit, Oriola i Rafa Villar feien somiar amb el triomf, però una pèrdua del mateix Rafa Villar en passar-li a Paulí va precipitar la derrota. El triple de Kenny per empatar ja va fer aigua.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ARTICLES - ZONA 8

ARTICLES - ZONA 11

ARTICLES - ZONA 12