Sessió: No iniciada

Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

Renfe posa en marxa un canal de WhatsApp per informar de l’estat del servei als usuaris de Rodalies

La companyia difondrà avisos, incidències, notícies sobre plans alternatius o el reestabliment del servei

Detall d'una pantalla informativa amb la suspensió dels trens de Rodalies arran de la dana

ARTICLES - ZONA 2

Renfe ha posat en marxa aquest dilluns un nou canal de WhatsApp per informar els usuaris sobre l’estat del servei a Rodalies de Catalunya. La línia de comunicació unidireccional permetrà a la companyia difondre avisos, incidències, notícies sobre plans alternatius o el reestabliment del servei, quan hagi quedat suspès, entre d’altres. El nou canal de Renfe es pot trobar a la pestanya ‘Novetats’ de l’aplicació, i l’usuari només l’ha de seguir. Cada cop que s’actualitzi la informació, un cercle de color verd indicarà que hi ha nous missatges sense llegir. La posada en marxa d’aquest nou canal s’emmarca en el pla que Territori i Renfe han impulsat per millorar els sistemes d’informació i comunicació amb els usuaris de Rodalies.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ESPORTS

ARTICLES - ZONA 4 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 8

ARTICLES - ZONA 11

ARTICLES - ZONA 12