L’AEM tindrà als seus dos equips femenins en la categoria nacional, el primer equip en Primera RFEF i el filial en Tercera RFEF (abans Primera Nacional).
El president del club, Carlos Sisteré, va declarar ahir a LA MAÑANA que “necessitàvem al filial el més a prop possible del primer equip i hem acceptat la plaça bacant de la RFEF, que ens corresponia per quedar segones en la lliga regular”.
El president de l’AEM es va mostrar crític amb la Federació Catalana de Futbol i va dir que “veurem si qui ha d’estar a l’altura ho està. No podem viure només de clubs grans i de temes eterns dels quals és la justicia qui ha de dictaminar les sentències. La Federació Catalana ha d’adonar-se que estem lluitant contra monstres i que som l’equip que som, amb prop de 200 fitxes de futbol femení. Però sempre passa el mateix i ens omplim la boca amb històries que no es duen a terme i es destinen uns diners en temes que no porten a res i nosaltres estem aquí lluitant contra corrent cada dia”.