Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

Estats Units afirma que la treva amb l’Iran es manté tot i l’operació a Ormuz

Trump acusa el Papa Lleó XIV de “posar en perill catòlics”

FOTO_ EFE Donald Trump, el divendres des de Florida

ARTICLES - ZONA 2

El secretari de Guerra dels Estats Units, Pete Hegseth, va dir ahir que l’actual treva amb l’Iran es manté durant la seva operació “defensiva” per assistir en el trànsit dels vaixells per l’estret d’Ormuz, perquè els atacs iranians no superen el “llindar” que justificaria un combat.

A la primera roda de premsa des de l’inici la vigília del Projecte Llibertat llançat pel president Donald Trump, Hegseth va insistir que aquesta és una iniciativa “independent” i “distinta” dels seus atacs anteriors a la república islàmica, i posseeix una “naturalesa defensiva, d’abast focalitzat i de durada temporal”. “L’alto el foc no s’ha acabat”, ha advertit el cap del Pentàgon, en afegir que esperava “certa activitat” a l’inici d’aquestes operacions, que tenen “una única missió: protegir el transport marítim comercial innocent de l’agressió iraniana”, va afegir.

Trump acusa el Papa Lleó XIV de “posar en perill catòlics”

El secretari d’Estat vaticà, Pietro Parolin, va dir ahir que Lleó XIV continua el seu camí predicant l’Evangeli i la pau, en resposta als mitjans sobre el nou atac contra el pontífex per part del president dels Estats Units.

Trump creu que “el Papa està posant en perill molts catòlics i molta gent” ja que “no li importa que l’Iran tingui una arma nuclear”, segons va dir el líder republicà en una entrevista amb el presentador Hugh Hewitt. Les declaracions es produeixen abans de la visita del secretari d’Estat, Marco Rubio, al Papa al Vaticà.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ARTICLES - ZONA 8

ARTICLES - ZONA 11

ARTICLES - ZONA 12