El Castell del Rei de la Seu Vella va acollir ahir la 5a edició tardor-hivern del Cánfora Market, un esdeveniment que referma la seva posició com a referent en el panorama de la moda circular a Lleida. Sota l’eslògan “El futur de la moda comença amb tu”, més de 800 assistents van gaudir d’una experiència única que va combinar moda conscient, cultura i entreteniment en un entorn històric incomparable.
Amb una oferta de més de 8.000 peces entre roba i complements, aquesta edició va tornar a posar a l’abast del públic peces acuradament seleccionades a preus accessibles, demostrant que la moda circular pot ser inclusiva, de qualitat i amb estil.
La jornada va estar acompanyada d’un brunch musical amb tapes casolanes, vins i vermut, tot plegat al ritme vibrant de la música electrònica de Coolkin DJ.
Fidel al seu propòsit de generar impacte positiu, Cánfora Market ha reforçat el seu compromís social col·laborant amb l’Associació REFEM, una entitat sense ànim de lucre de la ciutat que dóna suport a dones en situació d’emergència o vulnerabilitat social a causa de la violència de gènere. En aquesta edició, el 80% de les peces no venudes seran donades a aquesta noble causa, continuant amb la missió de l’esdeveniment d’unir moda, sostenibilitat i solidaritat. Organitzat per Maria Izcara i Mónica Carrera, aquest pop-up market pioner a Lleida no només ha ofert moda de segona mà d’alta qualitat, sinó que també ha promogut un estil de vida conscient. Des de la seva creació, l’esdeveniment ha evolucionat fins a convertir-se en un referent del consum ètic a la ciutat. “Aquesta edició ha reafirmat que és possible transformar la manera com consumim moda, apostant per la qualitat, la sostenibilitat i un canvi positiu per la societat,” van comentar les fundadores.
Amb dues edicions anuals, primavera-estiu i tardor-hivern, Cánfora Market segueix defensant la moda sostenible combinant-la amb cultura, gastronomia i solidaritat.