
Empatada l’eliminatòria pel Barcelona en tan sols 24 minuts de joc al Metropolitano, l’Atlètic de Madrid va ressorgir amb la força de Marcos Llorente i l’1-2 de Lookman, sempre resistent, abans i després, per continuar viu a la Lliga de Campions amb tot el mèrit del món, capaç de suportar l’ofensiva de Lamine Yamal i a semifinals nou anys després.
La resistència del conjunt blanc-i-vermell, encomanat per moments, sobretot al primer temps, a les parades de Musso, contra l’atac total del Barcelona, de més a menys. De molt a la primera part, amb els gols ràpids de Lamine Yamal i Ferran Torres, a menys a la segona, amb l’1-3 anul·lat per fora de joc al mateix Ferran i amb l’expulsió a deu minuts del final d’Eric Garcia. L’Atlètic està a semifinals.
L’Arsenal o l’Sporting de Portugal. Un dels dos és el seu pròxim desafiament, obstinat Diego Simeone i el seu equip a depassar la història del club, que té per davant també la final de Copa. El Barça va mostrar les seves virtuts i, en moments puntuals, els seus defectes. Lamine va aprofitar una errada defensiva per fer el primer. El 0-2 de Ferran va disparar l’eufòria blaugrana. Un desajust va permetre a Griezmann activar Llorente, que va centrar perquè Lookman marqués (31’). L’1-3 anul·lat a Ferran i la vermella a Eric van impedir remuntar.
Flick: “Hem merescut estar a semifinals”
Hansi Flick, entrenador del Barcelona, va manifestar, després de caure eliminat, que estan “disgustats” perquè creu que van merèixer estar a semifinals. “Estem disgustats. Hem fet un fantàstic partit a la primera part. Hem merescut més. Hem merescut estar a semifinals. Estic agraït a la mentalitat dels jugadors. N’estic orgullós”, va dir l’alemany, que va evitar entrar a valorar l’arbitratge, malgrat una altra expulsió rigorosa i el penal reclamat en el cop de Musso a Fermín. El jugador atlètic Koke va destacar que “som justos vencedors de l’eliminatòria”. Va destacar el “partidàs” de Musso, Llorente i “tots”. “L’equip s’ha sobreposat”, va acabar el futbolista.













