El nadó presumptament maltractat pels pares surt de l’hospital després d’un mes per anar amb una família d’acollida
El nadó presumptament maltractat i abusat sexualment pels pares ha sortit aquest dimecres de l’Hospital Vall d’Hebron, on feia un mes que estava ingressat -els primers dies a l’UCI-, per anar amb una família d’acollida, segons ha avançat ‘El Periódico’ i ha confirmat a l’ACN l’advocada del progenitor biològic, Montse Antolino, directora del despatx Antolino […]