Ens ha deixat el ‘Choco’. L’Antonio Megías, que així es com es deia, era periodista de la secció de Cultura de LA MAÑANA, diari on va començar a treballar fa 23 anys com a integrant de l’equip que feia el suplement setmanal d’Esport base. Dissabte a la tarda, la seva mort sobtada als 50 anys, inesperada, va deixar commoguts i emocionats els que érem els seus companys i va colpir el col·lectiu periodístic local, especialment aquells professionals que han tingut la sort de compartir redacció amb ell. Al ‘Choco’, com el coneixíem, el trobarem a faltar, i molt, perquè era essencial a l’engranatge del diari. Més enllà dels seus innegables valors periodístics i de la seva predisposició a la feina (“vinga”, et deia quan li anunciaves que calia fer una altra pàgina, o “de lujo” quan li agradava una proposta), la seva qualitat humana feia del ‘Choco’ el professional imprescindible en una diari, on s’acumulen moments de tensió i hores de feina, molts cops fins a mitjanit. Qui hagi viscut el neguit d’una redacció al vespre, sap de què parlo. Ell, capaç de caure bé a tothom per la seva naturalitat i bonhomia i de fer equip d’una manera innata, podia relaxar amb una broma els moments més tensos i solucionar amb una rialla qualsevol discussió de feina. Coneixent-lo, segur que no hauria triat mai aquesta mort d’improvís, sense avisar, perquè ningú no se sentís molest o trasbalsat per un fet provocat per ell. Amb un nus a la gola i alguna llàgrima lliscant per la galta, dissabte ens ho vam fer saber els uns als altres. Plorem, ‘Choco’, perquè res no serà el mateix al diari sense tu.













