El Magnífic Fest ha anunciat els primers tretze noms que conformaran el cartell de la seva sisena edició, que tindrà lloc els dies 17, 18 i 19 de juny de 2027 al recinte firal de les Firetes de Lleida. Entre les confirmacions destacades hi ha Barry B, Mushka, Guillem Gisbert i Nena Daconte. Completen l’avançament Socunbohemio, Gara Durán, Rata, Paco Pecado, Dan Peralbo i el Comboi, Idília, Claquera, La Banda de Jonás i La Tremenda. La sisena edició oferirà tres jornades de concerts, amb una programació que s’anirà desvelant durant les pròximes setmanes i que combina músiques urbanes, pop, rock i noves propostes de l’escena musical.
La pròxima edició del certamen musical reivindica la doble experiència de gaudir d’artistes coneguts i de deixar-se sorprendre i descobrir-ne de nous. Entre les grans apostes del cartell hi ha l’artista d’Aranda de Duero Barry B, que portarà a Lleida el seu espectacle entre l’eufòria i la vulnerabilitat que combina rock, pop alternatiu, electrònica i balades.
Altres noms destacats són el de Guillem Gisbert, que presentarà el seu nou àlbum ‘El detector de mentides’, i Mushka, una de les veus de referència de l’escena urbana catalana. D’altra banda, Nena Daconte, el projecte de la cantant i compositora Mai Meneses, aportarà una trajectòria vinculada al pop-rock en castellà i a cançons com ‘Tenía tanto que darte’ o ‘En qué estrella estará’.
També passarà per l’escenari del Magnífic el projecte d’indie-pop d’Artur Viñas, Socunbohemio, el pop intimista de Gara Durán o el pop rock del duo murcià Rata, format per Félix Esteban i Daniel Sabater. Les guitarres tindran igualment presència amb Dan Peralbo i el Comboi, una de les veus de la nova escena del rock en català.
Paco Pecado hi afegirà un imaginari propi que beu de la rumba, el bolero, la cançó d’autor i el pop. La primera tanda es completa amb Idília, guanyadors del certamen Stellart, Claquera, La Banda de Jonás i La Tremenda. Aquesta última aportarà una proposta de pop-rock amb un marcat component de nostàlgia musical.














