Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

El Hiopos Lleida arribarà als quatre milions de pressupost

El club està complint les expectatives per l’ascens a l’ACB

FOTO_F. L. Aliaga, president del club, i Josep Esteve, director general de Rodi

ARTICLES - ZONA 2

“Pujar a l’ACB implicaria un pressupost de 3,5 milions d’euros. Això són molts diners, però crec que ho podríem assolir”. Albert Aliaga, president del Força Lleida, feia números quan el mes de març l’equip anava com una moto i la paraula ascens va començar a escoltar-se al Barris Nord.

Era un somni i l’equip el va fer realitat a la pista. La feina era que la fita es pogués consolidar en els despatxos i Aliaga es mostrava confiat. “Sortirem a l’ACB i volem fer-ho amb un pressupost d’entre 3,5 i 4 milions d’euros”, deia al mateix parquet del Madrid Arena minuts després que l’equip de Gerard Encuentra escombrés a l’Estudiantes.

Dos mesos després es pot dir que les expectatives més optimistes van pel camí de complir-se i el club afrontarà la seva estrena a la millor lliga d’Europa amb un pressupost de quatre milions d’euros. Els números són tant fàcils d’escriure com complicats de convertir en realitat: Un milió en abonats i entrades, un milió en patrocinis, un milió de les institucions i prop d’un milió en concepte de drets de televisió i patrocinis de l’ACB.

Aquest últim està garantit i només falta saber la xifra exacta. Les institucions també han complert. I la campanya d’abonats continua a bon ritme i prop d’assolir els 4.000 de topall que es va fixar el club per poder reservar entrades a la venda en cada partit.

Faltava el més complicat, els patrocinis. I aquí el teixit empresarial del territori no ha fallat. El club compta amb un patrocinador principal i prop de 150 empreses que li donen suport. En els darrers dies s’han anunciat Cosehisa i Rodi (vegeu despiece) i pròximament se’n coneixeran més en la constatació que Lleida vol ACB.

Rodi se suma al projecte masculí i femení

Rodi Motor Services s’ha sumat com a patrocinador dels dos equips sènior de l’entitat que competiran a la Lliga ACB i la Lliga Femenina 2. L’acord és per una temporada amb la voluntat d’ampliar-lo. Rodi apareixerà en les samarretes d’escalfament i les accions promocionals de l’entitat.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ARTICLES - ZONA 8

ARTICLES - ZONA 11

LLEIDA

ARTICLES - ZONA 9 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 10 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 12