Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

Dusminguet es retroba amb el seu públic pels 30 anys de la sala Slàvia

El públic reviu l’època de finals dels anys 90 i principis dels 2000 amb ‘Sonajeros’, ‘Rumbeta bona’ o ‘Marihuana’

FOTO_ ACN Dusminguet va actuar dissabte a les Borges Blanques després del comiat dels escenaris l’any 2004

ARTICLES - ZONA 2

Després de 20 anys d’anunciar la seva retirada dels escenaris, el conjunt Dusminguet va reaparèixer dissabte a la nit al recinte de l’Hort del Rabasser de les Borges Blanques en un concert per commemorar el 30è aniversari de l’emblemàtica sala Slàvia.

El trio de la Garriga es va retrobar amb un públic entregat amb el qual va fer un viatge en el temps per recordar les lletres que ja formen part del cançoner popular com ‘Sonajeros’, ‘Rumbeta bona’, ‘Marihuana’ o ‘El teu amor’.

El conjunt format per Joan Garriga, Martí Vilardebò i Dani Portavella va ser un dels grups més rellevants de l’escena catalana de finals dels anys 90 i principis dels 2000 que es va acomiadar dels escenaris l’any 2004.

Amb diversitat de foodtrucks i un espai de lleure, la zona de concert es va omplir de gom a gom de persones que han volgut reviure de nou els ritmes de Dusminguet.

De fet, alguns dels nostàlgics que ja havien assistit a un concert d’aquest grup de la Garriga i d’altres de més joves que no havien tingut l’oportunitat de gaudir-los en directe han fet més de mitja hora de cua per accedir al recinte amb una capacitat d’aforament per a 5.000 persones.

El conjunt va afrontar la retrobada amb una “felicitat màxima” però també amb “incertesa” després de dues dècades sense pujar a un escenari.

En tot cas, Vilardebó va explicar que “no ha estat difícil tornar als assajos”. “Sembla que fos ahir”, va concretar el bateria.

En la mateixa línia es va expressar Portavella, qui va dir que les hores d’assaig s’allargaven i esdevenien “una trobada personal”.

Durant una trobada amb la premsa i preguntats per si es podria tornar a repetir un concert com el d’aquest dissabte, el grup va contestar que “amb Dusminguet tot pot passar”.

30 ANYS DE L’SLÀVIA

Dusminguet es va retrobar de nou amb el públic després d’una petició d’Albert Tarrats, propietari de l’emblemàtica cafeteria Slàvia de les Borges Blanques, per celebrar el trentè aniversari de la sala. “Ha estat la millor excusa que podríem trobar”, va destacar Garriga davant els mitjans de comunicació.

“L’Slàvia és un gran local que ha fet coses positives per la cultura d’aquest país i ens ha fet sentir com a casa”, va concloure. Per la seva banda, Tarrats es va mostrar “emocionat” i “molt content”.

Al llarg de 30 anys, l’Slàvia ha organitzat més de 2.000 concerts d’artistes tan rellevants com Manu Chao, Oques Grasses, Ferran Palau, Paco Ibánez, Pau Riba o Marina Rossell.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ARTICLES - ZONA 8

ARTICLES - ZONA 11

LLEIDA

ARTICLES - ZONA 9 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 10 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 12