Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

El mercadet de Barris Nord de Pardinyes no obrirà aquest dissabte, Dia de Reis

FOTO_ Tony Alcàntara Peu de foto en aquest espai Peu de foto per explicar que passa

ARTICLES - ZONA 2

L’Ajuntament de Lleida, a través de l’àrea de Mercats de la Regidoria de Promoció de la Ciutat, va informar ahir que dissabte que ve, Dia dels Reis, festiu, no hi haurà Mercadet a Barris Nord, a Pardinyes. En aquest mercat s’hi pot trobar fruita i verdura, roba, calçat, marroquineria, bijuteria, parament de la llar, parament de la persona i altres.

Tanmateix, l’endemà, el diumenge, dia 7 de gener, sí que es manté el Mercat de la Rambla, com cada primer diumenge de mes.El Mercat de la Rambla, a Ferran, desplega una trentena de parades d’antiguitats, col·leccionisme, filatèlia, artesania i art.

Es tracta d’un nou model de mercat, que ha renovat el seu format per a diversificar i enriquir un dels mercats més emblemàtics de la ciutat de Lleida i convertir-lo en referent.

Cal recordar que durant el desembre, els lleidatans van poder gaudir de diferents mercats de Nadal, un d’ells el de la Rambla.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ESPORTS

ARTICLES - ZONA 4 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 8

ARTICLES - ZONA 11

LLEIDA

ARTICLES - ZONA 9 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 10 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 12