La jove cantant lleidatana Xènia Páez està aprofitant la seva àmplia gira de concerts d’estiu per anar polint moltes de les cançons noves que més endavant veuran la llum en un àlbum. “Tinc un projecte molt interessant que desvetllaré quan estigui prest”, avança l’artista a LA MAÑANA.
La compositora passeja el seu format en solitari de sempre, “jo sola amb el meu piano, guitarra i bases musicals”, subratlla. “Sí que és veritat que aquests últims anys he anat incloent les meves cançons però ara estic donant pistes de cançons que donaran a llum molt aviat”, comenta amb il·lusió.
La música de Xènia Páez ha sonat la darrera setmana a Torregrossa, Camarasa, Alguaire i Térmens, i aquest dissabte arribarà en directe a Castellnou per després viatjar la setmana que ve a Artesa de Lleida i Soses, després a Castelldans, Golmés, Artesa de Lleida, Nalec, Calaf, Bellpuig i Soses, en dos mesos molt complets.
“Aquest any he canviat també el meu logo de marca personal, m’ho ha creat la meva amiga Aina Balcells, i crec que resumeix molt bé l’estètica que estic agafant en aquestes darreres cançons que he fet i les que vindran”, diu.
Xènia Páez va néixer el 2004 a Golmés i des de ben petita ha estat vinculada al món de la música. Es autora de les seves pròpies cançons i el seu estil combina pop, rock i influències urbanes.













