“Aquesta nit serà la primera vegada que actuo a Catalunya amb un dels meus projectes que és un xou per ballar i gaudir bojament els nou músics que estem a l’escenari amb tot el públic”, explica a LA MAÑANA Viki Lafuente sobre el concert d’avui (23.00 hores. 19 euros) de la Mama Cool Funk Orkestra a La Boîte.
Viki Lafuente és una cantant, actriu i productora independent de Saragossa que es va educar a Holanda i va ser semifinalista de ‘La Voz’ el 2019. Amb una presència contundent en escena, aquesta premiada artista, coneguda com ‘la veu aragonesa del soul’, maneja múltiples projectes com Viki and The Wild, ‘Canciones prohibidas’ o ‘Frida Kahlo viva la vida’ combinant música, dansa i teatre.
Mama Cool Funk Orkestra és una formació creada per fer ballar a ritme del millor disc, soul i funky dels 60 i 70 amb temes mítics de Nina Simone, Aretha Franklin o Donna Summer. “El meu objectiu és seguir aconseguint que on vagi no defraudi amb la creativitat per endavant”, conclou.