Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

Una visita comentada reivindica la reforma de la Casa Vallmanya

ARTICLES - ZONA 2

Les Jornades Europees del Patrimoni, que s’han celebrat durant aquest passat cap de setmana, van incloure ahir una visita comentada a la Casa Vallmanya d’Alcarràs.

Sota el títol de ‘Salvem Casa Vallmanya per no perdre la memòria’, el professor, economista i activista Ferran Dalmau va ser l’encarregat d’explicar què és el conjunt de l’edificació i el seu ús i valor a través de la història.

Aquest casal del segle XVIII, amb modificacions fetes per l’arquitecte Agapito Lamarca, és un element singular del Segrià i va ser la casa on el president Francesc Macià va passar molts períodes d’esbarjo i treball.

La visita comentada va servir per mostrar l’estat lamentable de l’edifici i per donar a conèixer quina és la situació en la lluita per aconseguir la seva rehabilitació.  L’acte estava organitzat pel Centre d’Estudis Comarcals del Segrià, la Plataforma Salvem Casa Vallmanya, Memòria 2N, l’Ajuntament d’Alcarràs, el Departament de Cultura i les Jornades Europees del Patrimoni.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)