Sessió: No iniciada

Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

Un total de 101.082 lleidatans veuran incrementada la seva pensió fins als 1.116 euros

ARTICLES - ZONA 2

Un total de 101.082 persones de la província de Lleida veuran incrementada la seva pensió en un 3,8%, després que dimecres s’aprovessin bona part del paquet de mesures anticrisis del govern espanyol (vegeu més informació a la pàgina 19 d’aquest diari).

La diputada del PSC per Lleida, Pirineu i Aran al Congrés, Montse Mínguez, va destacar ahir que “amb aquest augment, conforme a l’IPC, la pensió mitjana passa de 1.075 euros a 1.116 euros. En el cas dels nostres jubilats i jubilades, que arriben a 64.100 al nostre territori, cobraran una mitjana de 1.276 euros cada mes”. “Aquest és un salt que va més enllà de la quantitat, que garanteix qualitat de vida i dignitat a les nostres persones grans”, va valorar.

La diputada socialista va afirmar que, “malgrat el vot contrari del PP, ahir -per dimecres- va ser un gran dia per la majoria social del nostre país. S’han aprovat, a més de la revalorització de les pensions, la bonificació del transport públic, la rebaixa de l’IVA d’aliments bàsics o els descomptes en les factures de llum i gas”, i tot plegat, va dir, “ho ha fet un govern progressista que demostra, un cop més, capacitat de diàleg i acord, garantint així la política realment útil per la ciutadania”.

En canvi, Mínguez va lamentar que “el PP no només es mantingui, sinó que ha consolidat ja la seva deriva ultra”.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 11

ARTICLES - ZONA 12