Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

Sant Guim de la Plana omple de tradició el poble amb el pessebre

En el primer dia va rebre la visita de més de 300 persones que van gaudir dels 37 espais representats

Recreació d'un hostal al pessebre de Sant Guim de la Plana / FOTO: Miquel Parramon (La Marinada)

ARTICLES - ZONA 2

Els pessebres vivents són un dels grans reclams nadalencs per, normalment, la seva qualitat d’ambientació i representació de les diverses escenes interpretades. Aquests és el cas de Sant Guim de la Plana, que amb 37 espais distribuïts pel poble, ha captivat durant 39 anys el públic captivat en aquesta època de l’any, la més ‘màgica’.

Miquel Parramon, president de l’Associació Cultural La Marinada, va explicar que en el primer dia de representació (dissabte) el pessebre va rebre la visita de més de 300 visitants. Dissabte va inaugurar-se el pessebre, que podrà continuar visitant-se per Sant Esteve, el 27 i 28 de desembre, i el 3, 4, 10 i 11 de gener.

El pessebre vivent de Sant Guim “exposa i difon el que ha estat la història quotidiana durant segles de molts dels nostres pobles”. La voluntat d’aquest pessebre és “escenificar bona part dels oficis que han anat desapareixent amb tots els seus detalls”, expliquen des de La Marinada, associació encarregada de la representació.

El 39è Pessebre dels Oficis Perduts té també la seva versió adaptada per a persones amb mobilitat reduïda. El públic pot usar ulleres de realitat virtual immersives de 360 graus en un punt d’acollida al local social del municipi.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 11

LLEIDA

ARTICLES - ZONA 9 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 10 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 12