Sessió: No iniciada

Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

Salut diu que si hi hagués molt contagi local s’ampliaria la població en estudi perquè es prioritzaria el criteri clínic

ARTICLES - ZONA 2

El secretari de Salut Pública, Joan Guix, ha indicat que si hi hagués un contagi local intens del coronavirus s’ampliaria la població en estudi perquè es prioritzaria el criteri clínic i no tant si la persona ha estat en alguna de les zones del brot o ha tingut contacte amb algun positiu. Guix ha insistit a TV3 que Catalunya està “molt lluny” de la situació d’Itàlia. Ha apuntat que per canviar els protocols caldria valorar la intensitat i quantitat dels contagis locals, i només llavors es prendria la decisió de canviar els criteris a l’hora d’estudiar un cas. “Hauríem d’estudiar més número de persones”, ha dit. També ha explicat que aquest cap de setmana estudiaran si comença a donar-se atenció domiciliària a les persones amb el virus.
Guix ha indicat que els tres casos confirmats a Catalunya tenen quadres “molt banals”, i si la situació fos normal serien síndromes gripals lleus que com a molt haguessin requerit una visita al Centre d’Atenció Primària. Hi ha 38 contactes de la primera dona infectada aïllats a casa seva, 14 del segon i encara s’estan estudiant els de la tercera. No hi ha ningú amb símptomes de moment.
Pel que fa a la denúncia del president del Col·legi de Metges de Barcelona, Jaume Padrós, que ha alertat que dijous un hospital va estar a punt d’aturar una operació per falta de mascaretes, Guix ho ha atribuït a un robatori.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ARTICLES - ZONA 8