Sessió: No iniciada

Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

Roger Conesa: “La meva ‘Endreça’ té tres pilars bàsics”

ARTICLES - ZONA 2

Han passat deu anys des del últim disc i ‘Endreça’ es el nou treball de Roger Conesa, un polifacètic artista tarragoní que signaba les seves obres amb el ‘alter ego’ de Roger Benet: “No he deixat de treballar i el que va néixer com una broma es va allargar 15 anys”, comenta a LA MAÑANA.

Roger Conesa ha vingut a Lleida a presentar un àlbum introspectiu amb tres pilars bàsics: “la camçó d’autor de base, les textures del món tradicional i l’art sonor de manera avantguardista”.

El directe que proposa serà un reflex del disc i el dia 11 de novembre passat va fer una prèvia a Tarragona “que va resultar una cosa molt poètica i emocional”, diu. Les col·laboracions són moltes amb coreografies de la companyia de teatre Mucha Muchacha, el duet madrileny Ombligo i moltes més “que potencien molt aquest viatge”.

L’activitat creativa de Conesa és immensa però és moment per aquestes vuit cançons unides per set interludis. ‘Endreça’ és també una dedicatòria a cavall entre la introspecció i l’expansió.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 11

ARTICLES - ZONA 12