Sessió: No iniciada

Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

Reunió dels serveis territorials amb el govern del Pla d’Urgell

FOTO_ Govern La delegada Motse Bergés va presidir la trobada entre institucions a l’Estany d’Ivars

ARTICLES - ZONA 2

La delegada del Govern a Lleida, Montse Bergés, acompanyada dels directors i directores dels serveis territorials dels departaments, es va reunir ahir amb l’equip de govern del Consell Comarcal del Pla d’Urgell, encapçalat pel seu president, Carles Palau, per fer un repàs de les actuacions que la Generalitat està duent a terme a la comarca.

En el transcurs de la trobada, que hva tenir lloc a Cal Sinén, a l’Estany d’Ivars i Vila-sana, es va tractar de la recta final de les obres del CUAP de Mollerussa i de la nova comissaria dels Mossos, el projecte de la qual, que ja està redactat, incorpora millores d’eficiència energètica com ara la instal·lació de plaques solars.

Altres assumptes abordats van ser la millora que ha suposat la duplicació de freqüències de tren a Rodalies, les actuacions en la xarxa de camins i les polítiques d’habitatge.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ARTICLES - ZONA 8

ARTICLES - ZONA 11

ARTICLES - ZONA 12