Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

Raúl Fuster: “Volem un davanter per donar recanvi a Chuli”

ARTICLES - ZONA 2

La trajectòria del Lleida Esportiu és immillorable a hores d’ara, però per aconseguir els grans objectius sempre es pot reforçar una mica més l’equip. Així ho va explicar ahir el director esportiu de l’entitat, Raúl Fuster, que va afirmar durant el dinar del Partit de les Estrelles, celebrat amb periodistes i empresaris que “volem reforçar l’equip perquè a mesura que avanci la temporada hi haurà sancions, lesions i fatiga”. Específicament, va detallar que “volem un davanter per donar relleu a Chuli. Ja ho vam intentar a l’estiu i no va sortir. A partir d’aquí també valorem opcions en defensa, però ens hem d’asseure (amb Luis Pereira, el president; i Ángel Viadero, l’entrenador) i avaluar bé què ens farà més falta en el cas que hi hagi una sanció o una lesió per encertar”.
Fuster va destacar que la valoració en el tancament del 2023 és “molt positiva”. “La derrota contra l’Europa no pot entel·lar la trajectòria. Si ens haguessin dit a l’agost que al desembre estaríem líders ens hauria costat creure-ho, a mi el primer, així que estem molt contents. Hem de preparar bé la segona part de la temporada perquè és quan es decidiran els objectius”, va destacar Fuster, que va afegir que no hi ha pressa perquè el mercat s’obre el dos de gener s’allargarà fins al primer de febrer.
La bona situació de l’equip ajuda al fet que els jugadors del mercat estiguin més predisposats a vindre al Lleida. “Tot suma”, va dir Fuster. “Al club només es parla de futbol i això és l’important. Que l’equip vagi bé suma en l’aspecte esportiu. Després estarà fins a on puguem arribar econòmicament i que el jugador estigui disposat a vindre a un lloc on, malgrat que siguin de superior categoria, no jugaran directament. Cal explicar bé la situació”. Sobre el rendiment de l’equip, va dir “si sumem 50 punts a casa i 20 fora i quedem campions no m’importa. Tot és un global. Fora som el quart millor equip, però és normal que a casa aprofitem millor les nostres característiques”. En el capítol de baixes el club encara no ha decidit res ni cap jugador ha expressat la voluntat de sortir.
Sobre el partit contra l’Hèrcules que obrirà 2024 va dir que “ara com ara no hi ha un altre de millor. Jugarem primer contra segon, amb només dos punts de diferència i amb un Lleida que està oferint un molt bon espectacle. Si l’afició decideix omplir el camp nosaltres encantats”, va dir.
El Partit de les Estrelles, disputat sota la boira i amb un fred intens, entre l’equip blau i l’equip bordeus va acabar amb victòria dels primers per 5-4.

 

Vicente Javaloyes: “Lleida es mereix el club a Primera Federació”

 
El director general del club, Vicente Javaloyes, va destacar que “fa vint-i-tres mesos que estem al club i veure’ns ara líders amb l’afició gaudint per a nosaltres és un orgull”. “Esperem que el 2024 ens porti el que ens mereixem. Si hi ha una justícia divina o terrenal esperem que ens porti un premi”. Sobre la salut del club va comentar que “vam entrar amb 6 milions de deute. La negociació amb l’Agència Tributària és molt dura. Amb la tresoreria treballem bé i crec que aviat tindrem alguna notícia que ens reforci, però l’entitat està en situació d’urgència i l’hem de cuidar”. Com a únic desig per al 2024 va dir que “aquest equip, el grup humà, el club, l’afició i la ciutat es mereixen el Lleida a Primera Federació”.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 11

ARTICLES - ZONA 12