Juliol i agost han deixat de ser inhàbils. Veiem menys cartells de tancat per vacances que fa trenta anys. Si bé és cert que baixa l’afluència de clients en molts negocis, oficines o gimnasos també ho és que queden moltes persianes aixecades quan el termòmetre s’enfila per sobre dels 40 graus. Uns obren per obligació, altres perquè no els queda més remei i altres perquè prefereixen descansar quan la majoria torna de vacances. Les vacances sempre són benvingudes malgrat haver de patir cues, calor i gent estiuejant al mateix lloc, demanant taula als mateixos restaurants o buscant espai a la platja o entrades per a les mateixes atraccions. Malgrat tot, passeu un bon estiu!














