Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

Nadal: “Quan acabin els Jocs, les decisions”

El manacorí s'enfronta en l'atracció del dia contra Djokovic, que imposa el seu millor ritme competitiu

EFE / Rafa Nadal i Novak Djokovic

ARTICLES - ZONA 2

Era el plat fort de la jornada en el torneig olímpic de tenis. Dues llegendes d’aquest esport que es veien les cares per 60a vegada en la seva carrera.
L’escenari era idíl·lic: una Philippe Chatrier plena de gom a gom. Uns 13.000 aficionats que embogien en el moment en què van saltar els jugadors al terreny de joc. Ni més ni menys que 46 Grand Slams a la sorra de París. En definitiva, un partit de segona ronda que feia olor de tota una gran final.
L’enfrontament, però, va començar molt desigual, amb un Novak Djokovic que no va donar opció a un fatigat Rafael Nadal. El serbi va mostrar un nivell superlatiu i, ja des dels primers punts, va plantejar un joc agressiu.
Així, el primer set ha quedat liquidat en 39 minuts (6-1). En la segona mànega, Djokovic es va posar 4-0, però Nadal va protagonitzar una reacció fins al 4-4. El trencament del 5-4 va ser clau i Nadal no podrà lluitar per la medalla individual (6-4). “Quan acabin els Jocs prendré les decisions”, va dir.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ARTICLES - ZONA 8

ARTICLES - ZONA 11

ARTICLES - ZONA 12