Sessió: No iniciada

Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

Debut il·lusionant als Jocs

Miquel Travé acaba cinquè la final del C1 després de patir una penalització de dos segons que el deixa sense opcions mentre que Emma Carrasco acaba en dotzena posició en la seva estrena als 400 estils

Vaires-sur-marne (France), 29/07/2024.- Miquel Trave of Spain reacts during the Men Canoe Single final of the Canoeing Slalom competitions in the Paris 2024 Olympic Games at the Vaires-sur-Marne Nautical Stadium, in Vaires-sur-Marne, France, 29 July 2024. (Francia, España) EFE/EPA/ALI HAIDER

ARTICLES - ZONA 2

Miquel Travé i Emma Carrasco van debutar en uns Jocs Olímpics amb sensacions oposades, però confirmant que l’esport lleidatà té un futur brillant.

Un toc a la porta 14 va impedir a Travé aconseguir la medalla de plata en la modalitat de C1, perquè de no haver estat per això hauria aconseguit el segon lloc després del francès Nicolás Gestin.

Travé, que havia estat segon en la semifinal després d’una baixada irreprotxable, descendia cap al seu moment de glòria, marcant els millors parcials per a situar-se provisionalment primer a l’espera de Gestin. Però un toc en aquesta maleïda porta 14 li va arrabassar la glòria olímpica. Va marcar un crono de 97.92 amb els dos segons de penalització.

Sense aquests dos segons la plata era seva, perquè al marge de Gestin, intractable amb 91.36, el britànic Adam Burgess va concloure segon amb 96.84 i l’eslovac Matej Benus tercer amb 97.03.

“He fet una bona baixada amb alguns petits errors millorant la de semifinals, però una penalització em baixa de la plata al cinquè lloc. És cruel, però així és aquest esport. Marxo content, però fotut. Estar en una final era un somni, però que s’escapi la medalla per tan poc fa molt mal. Ho tornaré a intentar d’aquí a quatre anys”, deixa Travé.

Emma Carrasco va caure eliminada en les sèries dels 400 estils després de concloure la ronda classificatòria en dotzena posició amb un temps de 4’43”13.

Carrasco, que va finalitzar setena en la seva sèrie, es va quedar a 6,86 segons de l’estatunidenca Emma Weyant, que va tancar la nòmina de vuit classificades per a la final amb un crono de 4.36.27.

Una eliminació de la qual la nedadora lleidatana, de 18 anys, intentarà rescabalar-se divendres en les preliminars dels 200 estils, prova en la qual va aconseguir la medalla de bronze en els Mundials júnior disputats el 2022 a Lima.

NANTERRE, 29/07/2024.- La española Emma Carrasco compite en la segunda manga de los 400m estilos femeninos en los Juegos Olímpicos París 2024, este lunes, en Nanterre, Francia. EFE/Lavandeira Jr

Carrasco no va poder mantenir el ritme de les millors en els dos últims llargs de crol, en els quals com ella mateixa va reconèixer, li “van faltar cames” per a aconseguir el passi a la lluita per les medalles.

“El crol m’ha fallat com de costum, però estic molt contenta. M’he notat molt bé els primers 300 metres, però al final m’ha faltat una mica de cames, una mica d’energia”, va assenyalar Carrasco.

Un cansament final que va impedir a la jove accedir a la final, però no millorar el resultat del seu pare, el també nedador olímpic Jordi Carrasco, que va ser tretzè en els 200 estils en els Jocs de Sídney 2000, un lloc per darrere de la seva filla Emma que va concloure aquest dilluns dotzena en la prova llarga d’estils.

“Ell va quedar el tretze i jo he estat el dotze, així que l’he superat”, va fer broma Carrasco.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ARTICLES - ZONA 8