Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

Lleida Turisme impulsa el canvi d’imatge de les capses de coca de recapte

El nou disseny es distribuirà als 110 locals adherits al Gremi de Forners

Acte de presentació de la nova imatge de les capses de coca de recapte a Lleida FOTO_Jorge Agustín

ARTICLES - ZONA 2

Lleida Turisme, el departament de promoció turística de l’Ajuntament de Lleida, ha creat i unificat la identitat de marca i la difusió de les coques de recapte de Lleida i els seus valors a patir d’una imatge renovada de les capses que es comercialitzaran a tot el territori, per tal de presentar un producte definitiu que pugui ser reconegut arreu com a propi de Ponent i a tots els forns i fleques de Lleida.

L’acte de presentació del nou embolcall es va celebrar ahir a la plaça de la Paeria i va comptar amb la presència de l’alcalde, Fèlix Larrosa. Aquest va agrair la voluntat i perseverança en la promoció dels productes artesanals del Gremi de Forners i totes les entitats implicades en la campanya. També va destacar alguns dels valors que, segons el paer en cap, fomenta la nova imatge de les capses de coca de recapte: “la identitat, la proximitat, el gaudi i l’orgull de la ciutat”. A més, Larrosa va afegir que “els millors venedors i venedores som els lleidatans i lleidatanes”.

La presentació va anar acompanyada de diferents tastos de coca de recapte de les Terres de Lleida a la mateixa plaça de la Paeria, on el Gremi de Forners va instal·lar una parada de venda oberta durant tot el dia d’ahir. Entre ells, hi van col·laborar l’antic forn J. Martí, el Forn Frías i el Forn Nou Joan March.

Amb aquesta iniciativa, en el marc de l’any en què Catalunya és Regió Mundial de la Gastronomia 2025, Lleida Turisme impulsa la recuperació i la difusió de la nostra coca de recapte.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 11

ARTICLES - ZONA 12