L’Oficina de Turisme de Lleida ha atès 1.137 persones durant aquesta Setmana Santa, entre el 28 de març i avui, 5 d’abril. Aquest període ha estat marcat per una elevada afluència de visitants interessats a conèixer principalment el patrimoni, la gastronomia i els espais naturals de la ciutat. Pel que fa a la procedència, la major part dels visitants han vingut de Barcelona i la seva àrea metropolitana, seguides de Madrid, el País Basc i la Comunitat Valenciana. El turisme internacional també ha tingut un pes destacat, amb una presència notable de visitants francesos.
El dia amb més afluència va ser dissabte 4 d’abril, amb 252 atencions, seguit del dijous 2 d’abril (243 persones) i del dissabte 28 de març (134 persones).
Les visites guiades també han registrat una bona resposta, amb 132 persones participants en la Ruta de les Adoberies, el Lleida City Tour i la visita al Centre Històric i al Dipòsit del Pla de l’Aigua. El Castell de Gardeny ha rebut 413 visitants durant aquests dies. El punt d’afluència més alt va ser també el dissabte 4 d’abril, amb 74 visites.
‘La floració a l’horta de Lleida’, d’altra banda, va exhaurir totes les places.














