Sessió: No iniciada

Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

Lleida estrena la primera lliga amateur de dones amb 5 equips

ARTICLES - ZONA 2

La Unió Esportiva Bordeta contra el CECF Les Garrigues (Borges Blanques) i el CF Soses contra el CF Pardinyes tenen l’honor d’haver estat els dos primers partits de la primera lliga de lleure de Lleida en categoria femenina per a veteranes. L’AE Alcoletge, el cinquè equip de la competició, va descansar aquest proppassat cap de setmana i s’enfrontarà el pròxim diumenge dia 28 d’aquest mes de gener al Soses.


Es tracta d’una competició de futbol 7 que es jugarà amb primera i segona volta i de la qual quedarà campió l’equip que acabi en la primera posició. Els partits es juguen el diumenge a la tarda, cada quinze dies, en el camp de l’equip que cada jornada actuï com a local i la franja d’edat és de veteranes de més de 30 anys, per bé que està permès que cada equip inclogui fins a tres jugadores entre els 25 i els 30 anys.


L’artífex d’aquesta nova proposta és l’empresa Minifutbol Catalunya Lligues Lleida, que s’encarrega, a més a més, d’unes altres 13 competicions no federades, entre futbol 11, futbol 7 i futbol 5 (futbol sala), entre les quals es troben la primera i la segona divisió de l’històric torneig Telègrafs de veterans de futbol gran, que té 22 equips i que enguany disputa la seva edició número 45.

Només en futbol 7 són 50 equips i es dona la circumstància que els séniors ja superen els veterans per 80% a 20%. Lligues Lleida mou uns 2.000 jugadors i uns 50 partits setmanals.
El primer partit del Telègrafs es va disputar contra Tarragona, i és cap a on s’ha expandit Minifutbol Catalunya. “Els de Lleida”, com diu el president de l’organisme, Josep Esparza, organitzen allí i a Reus les lligues de 100 equips de futbol 5, 7 i futbol 11.


Lligues Lleida celebrarà l’any vinent 10 anys i s’ha unit a la Federació Soca i jugadors de Lleida optaran a representar Catalunya en futbol 6 internacional. “Hem aportat ordre, normativa i tecnologia”, resumeix Esparza, que va visitar ahir LA MAÑANA i que és president des del 2020.

T. A. / El president de Lligues Lleida, Josep Esparza

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ESPORTS

ARTICLES - ZONA 4 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 8